2016. szeptember 9., péntek

Kedves Szeptember!



Az utóbbi években nem voltunk túlzottan jóban, de úgy döntöttem, hogy idén helyre hozom a kapcsolatunkat. Remélem, te is örülsz neki. :) A nyárral már annyira megbarátkoztam, hogy idén csak úgy elrepült, sok programmal és még itt tartanám , hogy maradjon egy kicsit. De jól tudom, hogy eljött a Te időd és ideje lesz megbarátkoznom a hidegebb idővel, meleg pulcsikkal, jön a teázós időszak, és ha addig élek is kipróbálom a sütőtök lattét. :D 
 

 
Ne aggódj, az elkövetkezendő hónapokban sem fogok unatkozni, sőt, idejét sem tudom, mikor vártam már ennyire az Őszt, lássuk, hogy idén miért is van így!
 

Ami legközelebb van hozzánk időben jelenleg, az egy könyvmegjelenés. Sosem hittem volna, hogy fogunk még valaha új Harry Potter-könyvet olvasni, de 2016 ezt mégis elhozta nekünk. Bár más milyen lesz, mint az eddigi hét kötet, mert színdarab formájában olvashatjuk majd Harryék történetét. De akkor is. Ez mégiscsak Harry Potter, színdarab ide vagy oda, egy rajongónak nem ez a lényeg. 

A sorozat, aminek a gyerekkoromat és az olvasás szeretetét köszönhetem, soha el nem múló szeretettel gondolok a mindig rá, akárhányszor látom valahol valamelyik könyvet, filmet vagy bármit, ami vele kapcsolatos. Megunhatatlan, rongyosra olvasott könyveim örökre a könyvespolcom díszes darabjai maradnak. Vadiújan, vagy épp már sárguló lapokkal, teljesen mindegy.


És most itt van, tőlünk már nem is olyan messze, október 25-én a bűvös dátum, amire évek óta várunk. Egy kicsit sajnálom, hogy nem regény formátumú lesz a könyv, de sebaj, legyünk nyitottak az újdonságra. Egy színdarab szövege gyakorlatilag a megjelenő könyv, két részben, bár könyvben ez egy kötetet jelent majd nekünk. Múltkor a könyvesbolt kirakatában megakadt a szemem az angol kiadáson, ami már megjelent, és megkértem az eladó hölgyet, hogy vegye be nekem onnan, mert szeretném megnézni. Először is megcsodáltam a borítót. Kemény fedeles, csodaszép, különleges. És aztán kinyitottam, megbabonázva néztem a lapokat, az első jelenetet (~1,5 oldal) elolvastam. És alig várom, hogy magyarul is olvashassam majd!Előrendeltem a Libri webshopjában, legyen már október vége! Szerintem jó lesz. Más lesz, mint az eddigi kötetek, ez biztos, de mégis csak Harry Potter, és eltelt 9 év, egyértelműen nem lesz olyan, mint a korábbi könyvei J.K.Rowlingnak. Azonban azt leszögezném, hogy az írónő leve számomra garancia a jó könyvre. Elfogult vagyok vele kapcsolatban. :D


És ha már Harry Potternél tartunk, akkor jöhet is a következő számomra várt esemény az ősz során: az új HP-film!Ez így elsőre kicsit becsapós, hiszen a filmvásznon sajnos nem tűnik fel a mágikus Dan-Emma-Rupert trió, helyett viszont kapunk Eddie Redmaynet és a Legendás állatok és megfigyelésük filmet, amit szintén nagyon-nagyon várok. Az idei mozifilmek közül ezenkívül csak egy filmet vártam (a nyáron A zátonyt).
Kíváncsian várom, milyen lesz. Új könyv, új HP-film, mi kell még nekünk?! Olyan klassz lesz újra a varázsvilágban barangolni, még ha egy kicsit más is, lesz mint amit eddig megszoktunk. Addig is, hogy kibírjuk november 17-ig, a premier napjáig, nézzük meg (újra és újra) a trailereket, mert szerencsére több készült belőle!


Trailer #1


Trailer #2
 
 Trailer #3
 
 
Trailer #4
 

Ugye,hogy mennyire szuper lesz?

Miután kijöttünk a moziból és végignéztük a HP-filmet, már csak körülbelül egy hét lesz egy másik premierig, ami őszintén szólva most jobban foglalkoztat: 10 év után újra képernyőn láthatjuk a Gilmore-lányokat!Még most is alig hiszem el. Te jó ég. 10 év hosszú idő.
 
Számomra ez a sorozat "A SOROZAT", így, csupa nagy betűvel.

Sok más sorozatot, hosszabb & rövidebb életűeket egyaránt néztem és nézek a mai napig, de mindig a Gilmore girls (Szívek szállodája)marad az elsőszámú kedvenc. Sokáig csak az első négy évad volt meg, így ezeket rongyosra néztem, gyakorlatilag kívülről tudom a szöveget, a jeleneteket és ma már elég egy-két mondatot hallanom belőle, már tudom, melyik epizód az.
A további három évad később lett jobban megismert, illetve az összesen hét évadból eredetiben öt van a polcomon, hamarosan beszerzem a hiányzókat is mindenképpen. A két főszereplőt, Lorelai és Rory Gilmore szinte legjobb barátnőmnek tekintem, függetlenül attól, hogy kitalált karakterek.


 
Egyszerűen képtelenség leírni, mennyire szeretem őket, az egész sorozatot, a többi szereplőt, a zseniális szövegüket, mindent!És most, sok év után újra nézhetünk új részeket belőle, elképesztő érzés lesz. Négy epizódot kapunk majd, melyek mindegyike egy-egy évszakot ölel majd fel, és egy rész 1,5 órás lesz. Már most kevésnek érzem! :D Ráadásul egyre több infó, képek kerülnek nyilvánosságra a premier közeledtével. Mint például az alábbi szövegrészlet, ami a nyitójelenet lesz. Ajj, már ebből érezni lehet, hogy tényleg, igazi Gilmore-epizódok lesznek. Nem lesznek kicserélt színészek, és ez különösen nagy öröm nekem. Szóval, íme egy kis szösszenet az első epizód első pillanataiból:
 
Forrás: http://www.ew.com/article/2016/09/07/gilmore-girls-reboot-script-page

Aztán itt vannak a kedvenc képeim is a 
revivalról (képek forrása: Google):










És a hivatalos plakát:


Úgy néz ki, izgalmas ősz vár ránk, és a fentiek csak a főbb motivációim az elkövetkezendő hónapokra. A könyvekről, a kedvenc sorozataim hamarosan induló új évadjairól még szót sem ejtettem (majd egy következő bejegyzésben). Mindemellett jöhetnek lassan a pulcsik, bokacsizmák, sálak ♥, és minden, ami ősz! Remélem, Nektek is tartalmas lesz ez az évszak, vannak terveitek, de ha csak otthon maradtok begubózva egy jó könyvvel a fotelban, az is jó kis program tud lenni.

Szép Őszt kívánok Nektek, remélem csupa jó dolog történik veletek ebben az évszakban! :)
 
 
Képek forrása: favim.com, Google

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése